fredag 11 juni 2010

Paradise - here I come!

Jag ska på semester! Och inte vilken semester som helst, nej en riktig drömsemester ska det bli! Från att bila till Korsika och Sardinien eller ett besök på Castros Kuba så föll valet till slut på Maldiverna! Det betyder i och för sig att fröken Pettersson numera är utfattig och får leva på knäckebröd året ut men det har jag bestämt mig för att det är jag värd! 10 dagar på Sun Island Resort på ön Nalaguraidhoo i South Ari Atoll med André, jag tror inte att det kan bli så mycket annat än succé :) Water bungalow, all inclusive, sol, bad, mat, snorkling, dykning, you name it! Är ni fortfarande inte övertygade? Kolla in det här då....







Ska jag fortsätta?







Fast här får ni föreställa er en blondin förstås, det är nämligen så det kommer se ut!

3 kommentarer:

Lotta sa...

Å gud så härligt!! När åker ni? Kram Lotta!

Eva sa...

Ja det är ju bara att hoppas att verkligheten överrensstämmer med dikten (bilderna i det här fallet). Vi åker 9 juli från Zurich, men jag åker ner 8:e och stannar till den 27e.

Lotta sa...

Underbart ni kommer få det!!! Det är du värd Eva.

Kram