torsdag 11 februari 2010

Jag drar till fjällen

Äntligen äntligen på väg till Andre igen:) sitter på arlanda och äter en salami/brie macka och väntar på en latte och flyger snart vidare. Landar i Zurich 18.40. Från veckor och dagars nedräkning är det nu alltså bara timmar!:)

asså vilka nymodigheter de börjat med på SAS. Nu har jag bara ett mobilt boardingkort i mobilen och fick lägga hela Ifånen under scannern för att komma in i utrikesterminalen. Det kanske blir ett papperslöst samhälle nån gång trots allt!

Senaste veckorna har varit rätt bra med mycket träning (gymoholic kallar Andre mig, men det är ju bara sååå kul!), lunch m Annica, middag hos Erika, mys med Lukas, långt uppdateringssamtal med Jessica och så lite barnpassning på det. Gud va söta de är mina kära brorsbarn! Speciellt när de sover :P

Nu väntar två dar med slalom, middag med Andres kompisar, bad och förstås inspektion av hans nya lägenhet som han just flyttat in i. Återkommer efter helgen med en uppdatering.

Kom precis på en sak. Det går fortfarande att räkna på fingrarna antalet gånger som jag och Andre har träffats, inte så många ggr med andra ord...   

Kram! 

Inga kommentarer: