onsdag 9 september 2009

Överfallen av ett cornflakespaket...

...är precis vad jag blev idag när jag var på återvinningsstationen med lite pappersskräp! Det blåste så mycket så det ihopvikta paketet flög ut ur bagaget och rakt in i ansiktet på mig precis mellan ögonen. Och med den hårda vikta kanten först såklart. Hade det blåste bara lite mer och paktetet kommit lite fortare hade jag nog blivit knockad där jag stod och liggandes i pappersinsamlingen med resten av skräpet. Just nu hoppas jag mest av allt att jag inte får ett blåmärke, men det gör fortfarande ont på näsbenet, så jag får nog komma på bättre historia än det här för att förklara det blåmärket utan att skämmas! Inte visste jag att sopsortering kunde vara kombinerat med livsfara!

För övrigt sitter jag just nu och tycker att Sverige spelar pinsamt dåligt mot Malta...

I morrn och måndag jobbar jag hos brorsan, och i morrn eftermiddag hoppar jag på bussen ner till syrran i Umeå och hänger med henne och kattungarna i helgen. Ska bli kul med lite "storstad" ;)

Kram!

1 kommentar:

Lotta sa...

Hoppas ni har en superduperhelg! Kram och hälsa missarna och Anne!