måndag 28 september 2009

Äntligen...

...händer det saker mer intressanta att rapportera om än flygande cornflakespaket! Och den här gången är det Marikas 30-års fest som jag följde med Anncha på i lördags. Mycket folk och riktigt trevligt, sen att jag inte kände någon annan än Anncha och Marika gjorde inte så mycket. Middag och fest på restaurang Vitberget i Skellefteå och sen utgång. Jag och Annchalotte drog igång dansgolvet på festen efter middan, då hade minsann killarna fått spela klart sin guitar hero! Kul med en liten utflykt från Småskärsudden, de är ju ganska lätträknade nuförtiden...

Min kära soffa, tavlor, kläder, skor och annat smått ditt och datt anlände så till slut från Sydney i torsdags. Jag håller på att packa upp det mesta för att se att inget gått sönder och det ser rätt så bra ut. Förutom för mina tavlor, en har blivit avskrapad lite färg i ena hörnet och det är jag väldigt ledsen för, får se vad de säger om det, jag ska maila ikväll och klaga lite.

Tog tag i det sociala livet också lite idag och ringde Sydney. Darren stod först i tur, kärleksbekymmer som han har. Kul att prata med honom och uppdatera varandra lite på vad som hänt sen sist, jag saknar honom riktigt mycket faktiskt! Och så fick jag bekräftat att engelskan inte har blivit alltför rostig än i alla fall.

Mindre än 2 veckor till André kommer nu, 12 dar för att vara exakt :)

Hej svejs!

1 kommentar:

Lotta sa...

Lät som att ni hade supertrevligt! Gissar att det blir minst lika trevligt (kanske tom trevligare) då en viss Andre kommer på visit. Stora kramar från coachen!!