måndag 29 juni 2009

Jag kommer hem!

Hej!
Det far bli ett lite opersonligt tillkannagivande har och nu att jag kommer hem, hinner tyvarr inte med nagra personliga email den har veckan.

Jag aker fran Sydney pa torsdagkvall och landar i Lulea pa fredagkvall.

Mycket stress och press, massa saker att fixa pa jobbet med overlamning av mina arbetsuppgifter och hemma med packning och allt annat man kan tankas behova gora innan man flyttar tvars over hela jorden, och sen traffa kompisar sa mycket det bara gar pa kvallarna. Pust, tur jag far sova pa flyget...

Kram!

1 kommentar:

Lotta sa...

Om man får vara helt självisk... så tycker jag att det är fantastiskt roligt att jag ska få se dig snart. Hoppas du hinner träffa alla du vill innan du åker... och glöm inte, vänner finns ALLTID kvar, du får bara se till att ha råd med många resor i ditt framtida liv :) KRAMAR och vi SES SNART/ Lotta