tisdag 23 september 2008

Bridge Run

Hej hej!

Ok, jag vet inte om det är tillåtet att skryta, svensk som man är....Men det här är ju min alldeles egna blogg och det måste väl betyda att jag gör som jag vill?

Jag sprang ett 9km lopp i söndags i morgonvärmen, överlycklig att det inte var lika varmt som i lördags när det var 31 grader varmt! Det var varmt nog som det var, några grader kallare....

Hursomhelst, kollade just resultatet och här kommer lite statistik som jag är lite stolt över (Ni som vet hur mycket jag har tränat de senaste 10 åren av mitt liv förstår säkert varför...:):

Tid: 48min 52sek
Placering totalt: 2816 av 10600 (bättre än 73,44%)
Placering i kategorin Kvinnor: 842 av 6227 (bättre än 86,49%)
Placering i kategorin Kvinnor 20-29 år: 338 av 2097 (bättre än 83,93%)

Onödigt vetande kan hända, men jag kommer i alla fall leva på det här ett tag ;)

Kram till er alla, nu ska jag iväg och springa efter en fotboll ett par timmar!

2 kommentarer:

Lotta sa...

r værst fleeeeera skryt!
Snyggt jobbat Eva, ser att du håller både stællningarna OCH formen dær nere ;)

Lotta sa...

Ja, du vet ju hur stolt jag är över dig!! Keep it up, och jag ser fram emot en framtida joggrunda tillsammans, följt av kanske nåt lagat at mästerkockarna... KRAM LOTTA!!