tisdag 7 september 2010

Paris

Helgen (fran i torsdags) spenderade jag i Paris med Lotta (som numera bor i Seattle) och Annchalotte (Stockholmsbrud). Vi har surrat, promenerat, sightsee-at, fotat, druckit gott vin och ätit mer eller mindre mycket mat. Vi har även träffat Therese som vi alla känner lite sen tidigare (hängde när vi var yngre och Lotta har gatt gymnasiet med henne) som bor i Paris sen 11 ar. Vädret har varit underbart, soligt och sadär lagom varmt med en ca 25 grader. Mycket skönt att kunna sitta ute pa kvällarna ytterligare en helg den här sommaren! I fredags gick vi runt hela Paris känns det som, vi avverkade nog i alla fall 2 mil pa smabenen. Mycket kul att träffa tjejerna igen, det blir ju inte sa ofta nuförtiden men när det blir sa blir det ordentligt! :)

Har tyvarr inte sa manga bilder just nu eftersom min dator bestämde sig för att ha slut batteri och kontakten inte passar i nagot uttag i hela lägenheten sa den gar inte att ladda heller :( och Andres dator är superfull sa den kan jag inte heller ladda upp korten pa.

I söndags när jag kom hem igen började jag och André bygga ihop min nya garderob. Inte kul kan jag säga! Det tog en evighet och till slut fick vi ge upp för kvällen och fortsätta igar när André kom hem fran jobbet istället. Men nu är den klar och väldigt fin är den! Igar hann jag ocksa med en cykeltur pa 2 mil, gillar min cykel skarpt!


Eiffeltornet


Triumfbagen


Sacre Coeur


Utsikt fran Sacre Coeur

Inga kommentarer: