lördag 28 november 2009

Julpyssel

Idag blir det julpysslande för hela slanten. Första lördagen på länge länge (känns det som i alla fall!) jag inte tillbringar på sjukhuset så jag tänkte få massor gjort! Jag och mamma ska ska upp med julbelysningen på några träd ute på tomten, lussebullar ska bakas, ljusstakar och julpynt ska fram och glögg ska kokas.

Pappa är hemma från sjukhuset sen en vecka, riktigt riktigt skönt!

Schweiz var jättebra förstås, kul att träffa André igen :) Har länge tänkt att jag ska lägga upp lite bilder och det är på gång, bättre sent än aldrig eller hur!

OK, nu är det dags att sätta igång! Ska först bara köpa lite julklappar på nätet, har ju kommit på bästa grejjerna i år till mamma och pappa! Vad ger man till de som ingenting önskar sig och har det mesta? Jo, det har jag kommit på! :)

Kram!

Inga kommentarer: