onsdag 5 november 2008

En bra dag!

Klockan ar bara 9 men det ar redan en bra dag! Vaknade utvilad klockan 7 efter ovanliga 8 timmars somn och hade ett sms fran André som vantade pa mig. Han har bokat sin resa nu och landar i Sydney kl 06.55 den 15 mars!! Kan inte tanka mig ett battre satt att borja dagen pa just nu :)

Sen att det ar soligt och varmt idag, redan torsdag, ska ut pa middag ikvall med Elani och Namz, och en kille pa jobbet gav mig en komplimang for min troja och papekade att han inte sett den forut (vilket var sant, han har oga for detaljer den killen!), ja allt det bara gor att dagen fortsatte lika bra som den borjat. Avnjuter dessutom just nu en latté fran Mecca (mitt favvo café som kryllar av sota killar bakom disken ;) som saljer basta kaffet i Sydney!

Redo for en ny dag pa jobbet med andra ord.

Nedrakningen kan dessutom borja pa allvar. André - 129 dagar, and counting...

Inga kommentarer: