måndag 20 oktober 2008

Mannen med stort M?

Mannen i mitt liv? Dromprinsen? The knight in shiny armour?

Ja.
Ja, ja, ja.

Kraschlandingen? Den kom som en brev pa posten nar tva veckor flugit sin kos snabbare an orkanen Omar och det var dags for André att aka hem igen.

Ska jag vara helt arlig vet jag inte riktigt vad jag ska saga. Jag har haft 2 riktigt bra veckor, André ar battre pa alla satt an jag forvantat mig, vi vara bada grymt ledsna nar han var tvungen aka igen, och det har aldrig vara lika trakigt att vara i Sydney som nu.

Bilder finns, men ar inte sa officiella sa jag vill lagga upp dem har. Hor av er om ni vill se dem sa skickar jag en lank.

Jag aterkommer nar jag forhoppningsvis hunnit samla mina tankar lite mer.

Kram,
Eva

2 kommentarer:

Lotta sa...

Ja, foton gärna, ja! Tråkigt för dig, men ändå roligt. Att vara kär är det underbaraste som finns, och saker och ting kan faktiskt ordna sig, om viljan finns, och det verkar den ju göra. Stora kramar från Lotta!!

Lotta sa...

ja du Eva, jag kan åka via Holland eller Österrike eller var han där André nu kom ifrån och trycka in honom i bagaget när jag kommer i Januari, om det nu skulle vara som så att han börjar trilskas.
Tro mig, jag har låååång erfarenhet av sånt. Det är inga problem ;)


Ps/jag gillar bilder med/